Dieta Zig-Zag Delas Calorii

Pierderea de grăsime în zig-zag, Metoda Zig-Zag

Conținutul

    Ottawa: Canada introduce o aplicatie de depistare COVID Rezultatele unui nou studiu canadian: grasimile nu fac rau inimii ZigZag Roman-Canadian septembrie 19, Sanatate Comentariile sunt închise pentru Rezultatele unui nou studiu canadian: grasimile nu fac rau inimii.

    Un studiu condus de cercetatorii de la McMaster University din Hamilton Ontario arata ca grasimile, contrar a ceea ce se credea pina acum, nu fac rau inimii si sistemului circulator.

    pierderea de grăsime în zig-zag

    Iar piinea este, in mod cert, mai periculoasa decit un gratar suculent! Daca pina acum stiam ca un colesterol in exces, datorat consumului de grasimi, este extrem de periculos pentru sistemul circulator, iata ca un nou studiu contrazice oarecum acest rezultat.

    La congresul european de cardiologie desfasurat la Barcelona, in sesiunea dedicata alimentatiei sanatoase si corecte, un grup de cercetatori canadieni a evidentiat faptul ca grasimile nu sint atit de periculoase pentru sanatate, riscul cel mai mare reprezentindu-l piinea si pastele fainoase. Oamenii de stiinta canadieni au efectuat un studiu extrem de amplu si pe o perioada indelungata in cadrul proiectului PURE Prospective Urbal Rural Epidemiologycondus de universitatea din Hamilton, principalul obiectiv al cercetarii fiind de a examina impactul urbanizarii asupra factorilor de risc al bolilor cardiovasculare.

    pierderea de grăsime în zig-zag

    Studiul a durat 12 ani si a implicat peste Pentru a ajunge la aceasta concluzie, cercetatorii canadieni au analizat obiceiurile alimentare ale celor In perioada in care a fost efectuat studiul au avut lor 5.

    Pe de alta parte, consumul de carbohidrati se pare ca duce in timp la cresterea riscului de pierderea de grăsime în zig-zag dezvolta boli cardiovasculare.

    pierderea de grăsime în zig-zag

    Asadar, este bine sa reducem consumul de piine, paste si dulciuri. In plus, ar fi de preferat consumul grasimilor monosaturate, cum ar fi de exemplu uleiul de masline.

    De asemenea, anumite grasimi polisaturate sint extrem de utile, printre acestea fiind Omega 3, care se gaseste in peste sau in fructele uscate.

    pierderea de grăsime în zig-zag

    Concluzia cercetatorilor canadieni a fost ca reducerea grasimilor pierderea de grăsime în zig-zag obiectivul de a reduce colesterolul, si apoi inlocuirea acestora cu carbohidrati, nu este utila, ba dimpotriva: aceasta strategie duce la cresterea riscului de a dezvolta boli cardiovasculare si al decesului generat de ele.

    Ramine de vazut daca rezultatele acestui studiu vor fi confirmate si de alte cercetari, dar cert este ca o dieta echilibrata este cea mai buna solutie.

    pierderea de grăsime în zig-zag