Sfaturile pentru sănătate ale lui Diocles, medic în Grecia antică, acum 2400 de ani

Scuturarea de greutate a stării de sănătate

  1. Sfaturile pentru sănătate ale lui Diocles, medic în Grecia antică, acum de ani | Paradis Verde
  2. Curs Qigong - Echilibrarea greutatii corporale (slabire / ingrasare) - Gongong Qigong
  3. Temperatura nu este fierbinte … dar în ultimele 3 săptămâni după miezul nopții temperatura aeroportului este fierbinte și vomită imediat ochii și capul se spune că este bolnav … în acea noapte am dus-o imediat la medic și după 2 zile vindecat, dar aproximativ 2 săptămâni mai târziu el clatină adesea clătinând din cap … când îl aducem pe doctor, el spune că nu există nimic … vă rugăm să ajutați docul … ce ar trebui să facem și există vreo boală la copilul nostru?
  4. Vestea bună este că majoritatea scuturărilor sunt în general în siguranță.
  5. Metodele sunt eficiente atat pentru slabire cat si pentru ingrasare.

Cu cât mergi mai repede și cu cât cântărești mai mult, cu atât vei cheltui mai multe calorii. Mersul mai repede vă permite să ardeți mai multe calorii pe oră. Mersul pe jos te poate ajuta să slăbești Mersul pe jos o oră în fiecare zi vă poate ajuta să ardeți calorii și, la rândul său, să pierdeți în greutate. Femeile și-au crescut progresiv durata de mers pe parcursul celor 6 luni pentru a ajunge la o maximă de 1 oră pe zi, dar au înregistrat o mică pierdere în greutate până când au mers cel puțin 30 de minute pe zi.

scuturarea de greutate a stării de sănătate

Acest rezultat indică faptul că timpul petrecut în mers poate fi corelat cu pierderea în greutate. Un alt studiu a menționat că femeile cu obezitate care au mers 3 zile pe săptămână timp de 50—70 scuturarea de greutate a stării de sănătate au pierdut aproximativ 6 kilograme 2,7 kg în 12 săptămâni, în comparație cu femeile care nu au mers 4.

Meniu principal

Combinat cu dieta ta În timp ce mersul în sine vă poate ajuta să pierdeți în greutate, este mult mai eficient atunci când este combinat cu o dietă limitată de calorii. Într-un studiu de 12 săptămâni, persoanele cu obezitate au restricționat caloriile cu pe zi.

scuturarea de greutate a stării de sănătate

În timp ce ambele grupuri au pierdut o cantitate semnificativă de greutate corporală, cei din grupul de mers au pierdut în medie aproximativ 4 kilograme 1,8 kg mai mult decât cei care nu au mers. Interesant este că pierderea în greutate poate fi influențată și de mersul continuu sau de explozii mai scurte.

POȚI PIERDE îN GREUTATE PARCURGâND O ORĂ PE ZI? - FITNESS -

Într-un studiu de 24 de săptămâni, femeile cu exces de greutate sau obezitate și-au restricționat aportul de calorii cu pe zi și fie au mers rapid timp de 50 de minute pe zi sau au făcut două lovituri de 25 de minute pe zi 6. Cei care au făcut cele două antrenamente mai scurte pe zi au pierdut cu 3,7 kilograme 1,7 kg mai mult decât cei care au făcut 50 de minute de mers continuu.

scuturarea de greutate a stării de sănătate

Cu toate acestea, alte studii nu arată diferențe semnificative în pierderea în greutate între mersul continuu și cel intermitent 7, 8. Astfel, ar trebui să alegeți orice rutină funcționează cel mai bine pentru dvs. Câtă greutate poți pierde scuturarea de greutate a stării de sănătate 1 oră pe zi?

Pentru a pierde în greutate, trebuie să mâncați constant mai puține calorii decât cheltuiți zilnic. Puteți fie crește numărul de calorii pe care îl ardeți prin exerciții fizice, cum ar fi mersul pe jos, puteți reduce numărul de calorii pe care le consumați sau ambele.

Caloriile au ars mersul

S-a afirmat adesea că 1 kilogram 0,45 kg din greutatea corporală este echivalent cu 3. Pe baza acestei teorii, va trebui să reduceți aportul de calorii cu timp de 7 zile pentru a pierde 1 kilogram 0,45 kg pe săptămână. Deși această regulă nu reușește să țină cont de persoanele cu procente mai mici de grăsime corporală, precum și de scăderea cheltuielilor de calorii care vin cu pierderea în greutate, un deficit de calorii de de calorii pe zi este potrivit pentru majoritatea persoanelor care doresc să slăbească 9, 10, 11, 12, O parte din acest deficit poate fi atinsă pe jos o oră pe zi, în timp ce, de asemenea, puteți reduce treptat numărul de calorii consumate.

În funcție de aportul caloric, un deficit de de calorii pe zi poate duce la 0, kilograme 0,2—0,9 kg de pierdere în greutate pe săptămână Puteți arde unele dintre aceste calorii plimbând o oră pe zi.

Alte avantaje pentru sănătate ale mersului pe jos Dincolo de pierderea în greutate, mersul are multe alte butuc de slăbire, mai ales atunci când mergeți de mai multe ori pe săptămână timp de minute.

Adoptarea unui regim sănătos de pierdere în greutate

Aceste efecte asupra sănătății includ 5, 14, 15, 16 : scăderea colesterolului LDL rău starea de spirit îmbunătățită scăderea tensiunii arteriale Aceste beneficii se traduc la un risc redus de boli scuturarea de greutate a stării de sănătate inimă, diabet de tip 2 și mortalitate generală, precum și o calitate a vieții îmbunătățită 17, 18, 19, Mai mult decât atât, 30 de minute de mers în plus, pe parcursul activității dvs.

Este demn de remarcat, deoarece adulții tind să câștige 1,2 kilograme 0, kg pe an 21, 22, Cum să începeți să mergeți Plimbarea este o formă excelentă de exerciții fizice în care majoritatea oamenilor se pot implica. Dacă doriți scuturarea de greutate a stării de sănătate mergeți zilnic pentru exerciții fizice, este important scuturarea de greutate a stării de sănătate începeți încet și să creșteți progresiv durata și intensitatea. Dacă tocmai începeți, mersul rapid timp îndelungat vă poate lăsa obosit, dureros și nemotivat.

În schimb, începe prin a merge minute pe zi într-un ritm confortabil.

scuturarea de greutate a stării de sănătate

De acolo, puteți crește timpul de mers cu minute în fiecare săptămână până când ajungeți la 1 oră pe zi sau o perioadă diferită de timp care vă simte bine. După aceasta, dacă doriți, puteți lucra la creșterea vitezei de mers. Scutură-te de rutină Ca în orice regim de exerciții, este bine să agitați lucrurile de fiecare dată pentru a vă menține rutina antrenantă și provocatoare.

Iată câteva sfaturi. Modificați-vă traseul.

Cum să folosiți în siguranță agitările de pierdere în greutate | clinicaarmonie.ro

Plimbați-vă pe trasee pentru biciclete, într-un cartier diferit sau în mall-ul local, sau luați traseul pe care îl parcurgeți de obicei în sens invers. Împărțiți timpul de mers. Dacă obiectivul tău este să mergi 60 de minute pe zi, împărțiți acest timp în două plimbări de scuturarea de greutate a stării de sănătate de minute.

Schimbă-ți timpul de mers. Dacă mergeți regulat dimineața, încercați serile sau invers.

ÎNSCRIE-TE LA NEWSLETTER

Plimbați-vă cu un partener. Mersul cu un partener oferă responsabilitate și vă poate ține motivat. Ascultați un audiobook sau un podcast. Păstrați-vă distrați ascultând un audiobook sau podcast-ul dvs. Recompensează-ți din când în când cu pantofi noi de mers sau ținute.

  • Pierderea în greutate plâns
  • Claudiu Moldovan Proiectul pentru Siguranța Copilului: Sindromul Copilului Zgâlțâit Proiectul pentru Siguranța Copilului a fost creat pentru a preveni rănirea sau chiar moartea copiilor aflați la vârste foarte fragede ani.
  • Proiectul pentru Siguranța Copilului: Sindromul Copilului Zgâlțâit – inocenti
  • Pooping ajută mai mult la pierderea în greutate
  • Doar arde-l arzător de grăsime
  • Incepand un regim de slabire

Deoarece slăbești, este important să crești și intensitatea mersului. Acest lucru se datorează faptului că corpul tău are nevoie de mai puține calorii pentru a efectua aceleași activități fizice la o greutate corporală mai ușoară decât una mai grea 12, 24, În timp ce acest lucru poate părea nesemnificativ, 50 de calorii mai puține pe zi se ridică la de calorii mai puțin arse pe săptămână.

Prin creșterea intensității de mers, puteți arde mai multe calorii. Încercați să vă ridicați ritmul sau să mergeți pe dealuri abrupte, pe terenuri neuniforme sau pe suprafețe moi precum nisipul sau iarba