Cele mai bune 9 moduri de a pierde grăsimea în brațe

Cele mai bune moduri de pierdere de grăsime

Linia de jos Indiferent dacă doriți să vă îmbunătățiți sănătatea generală sau pur și simplu să slăbiți vara, arderea excesului de grăsime poate fi destul de dificilă.

slăbește grăsimea agățată slăbește 3 kg într-o săptămână

Pe lângă dietă și exerciții fizice, numeroși alți factori pot influența pierderea în greutate și pierderea de grăsime. Din fericire, există o mulțime de pași simpli pe care îi puteți face pentru a crește arderea grăsimilor rapid și ușor.

Generalitati

Iată 14 dintre cele mai bune metode de a arde rapid grăsimea și de a promova pierderea în greutate. Începeți antrenamentul pentru forță Antrenamentul de forță este un tip de exercițiu care vă impune să vă contractați mușchii împotriva rezistenței. Construiește masa musculară și crește puterea. Cel mai frecvent, antrenamentul de forță implică ridicarea greutăților pentru a câștiga mușchi în timp. Cercetările au găsit instruire de forță pentru a avea multiple cele mai bune moduri de pierdere de grăsime pentru sănătate, mai ales când vine vorba de arderea grăsimilor.

Într-un studiu, antrenamentul de forță a redus grăsimea viscerală la 78 de persoane cu sindrom metabolic. Grăsimea viscerală este un tip de grăsime periculoasă care înconjoară organele din burtă 1.

Pierdere în greutate de 25 de kilograme o lună scădere în greutate tmz

Un alt studiu a arătat că 12 săptămâni de antrenament de forță însoțit de exerciții aerobice au fost mai cele mai bune moduri de pierdere de grăsime la reducerea grăsimilor corporale și a grăsimii din burtă decât la exercițiile aerobice 2. Antrenamentul de rezistență poate ajuta, de asemenea, la păstrarea masei fără grăsimi, ceea ce poate crește numărul de calorii pe care corpul le arde în repaus 3.

Efectuarea de exerciții de greutate corporală, ridicarea greutăților sau utilizarea echipamentelor de gimnastică sunt câteva moduri ușoare de a începe cu antrenamentele de forță. Creșterea aportului proteic poate crește, de asemenea, sentimentele de plinătate, scăderea poftei de mâncare și reduce aportul de calorii pentru a ajuta la pierderea în greutate 8, 9. Creșterea aportului proteic poate scădea pofta de mâncare, reducerea aportului de calorii și păstra masa musculară.

Strângeți în somn mai mult Du-te la culcare un pic mai devreme sau setarea ceasului de alarmă puțin mai târziu poate ajuta la creșterea arderii de grăsime și la prevenirea creșterii în greutate.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Mai multe studii au descoperit o asociere între somnul suficient și pierderea în greutate. Un studiu realizat pe Alte cercetări arată că lipsa somnului poate contribui la modificări ale hormonilor foamei, la apetitul crescut și la un risc mai mare de obezitate Deși toată lumea are nevoie de o cantitate diferită de somn, majoritatea studiilor au descoperit că obținerea a cel puțin șapte ore de somn pe noapte este asociată cu cele mai multe beneficii atunci când vine vorba de greutatea corporală.

scăderea în greutate a scanării corporale zveltește-ți partea superioară a corpului

Respectați-vă un program de somn obișnuit, limitați-vă aportul de cafeină și minimizați-vă utilizarea dispozitivelor electronice înainte de culcare pentru a ajuta la un ciclu de somn sănătos. Adăugați oțet la dieta dvs. Oțetul este bine cunoscut pentru proprietățile sale de promovare a sănătății.

În plus față de efectele sale potențiale asupra sănătății inimii și a controlului zahărului din sânge, creșterea aportului de oțet poate ajuta la creșterea arderii de grăsimi, conform unor cercetări Un studiu a constatat că consumarea a linguri ml de oțet a redus greutatea corporală, grăsimea din pierdere în greutate manteca și circumferința medie a taliei pe o perioadă de 12 săptămâni S-a dovedit că consumul de oțet îmbunătățește sentimentele de plinătate și reduce pofta de mâncare Un alt studiu mic pe 11 persoane a arătat că adăugarea de oțet la dietă a redus aportul zilnic de calorii cu până la calorii Cele mai bune moduri de pierdere de grăsime ușor să încorporați oțet în dieta dvs.

De exemplu, mulți oameni diluează oțetul de cidru de mere cu apă și îl beau ca băutură de câteva ori pe zi cu mese. Cu toate acestea, dacă beți oțet drept nu sună atrăgător, îl puteți folosi și pentru a prepara pansamente, sosuri și marinate. Mănâncă mai multe grăsimi sănătoase Deși poate părea contraintuitiv, creșterea aportului de grăsimi sănătoase poate ajuta de fapt la prevenirea creșterii în greutate și vă va ajuta să mențineți sentimente de plinătate.

Grăsimea durează un timp pentru a digera și poate ajuta la încetinirea golirii stomacului, ceea ce poate reduce pofta de mâncare și foamea Un studiu a constatat că, în urma unei diete mediteraneene bogate în grăsimi sănătoase din ulei de măsline și nuci, s-a asociat un risc mai mic de creștere în greutate, comparativ cu o dietă săracă în grăsimi Slăbire mincinoasă alt studiu mic a descoperit că atunci când persoanele care cele mai bune moduri de pierdere de grăsime luat pierdere în greutate w30 dietă de slăbit au cele mai bune moduri de pierdere de grăsime două linguri 30 ml de ulei de nucă de cocos zilnic, au pierdut mai multă grăsime din burtă decât cei cărora li s-a administrat ulei de soia Între timp, s-a demonstrat că tipurile nesănătoase de grăsimi precum grăsimile trans crește grăsimea corporală, circumferința taliei și grăsimea din burtă în studiile umane și animale 20, Uleiul de măsline, uleiul de nucă de cocos, avocado, nuci și semințe sunt doar câteva exemple de tipuri sănătoase de grăsimi care pot avea efecte benefice asupra arderii de grăsimi.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Cu toate acestea, rețineți că grăsimea sănătoasă este în continuare bogată în calorii, deci moderat cât de mult consumați. În loc să mâncați mai multe grăsimi în general, încercați să schimbați grăsimile nesănătoase din dieta dvs.

Un aport mai mare de grăsimi sănătoase este asociat cu un risc mai mic de creștere în greutate și scăderea grăsimii din burtă. Bea băuturi mai sănătoase Schimbarea băuturilor îndulcite cu zahăr pentru unele selecții mai sănătoase este una dintre cele mai ușoare metode de a crește arderea grăsimilor.

De exemplu, cele mai bune moduri de pierdere de grăsime îndulcite cu zahăr precum soda și sucul sunt ambalate cu calorii și oferă o valoare nutritivă mică. Alcoolul are, de asemenea, un conținut ridicat de calorii și are un efect suplimentar de reducere a inhibițiilor, ceea ce vă face să aveți mai multe șanse de a supraalimenta Studiile au descoperit că consumul atât de băuturi îndulcite cu zahăr, cât și de alcool este asociat cu un risc mai mare de grăsime din burtă 23, Limitarea aportului acestor băuturi poate ajuta la reducerea aportului de calorii și la menținerea taliei în control.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

În schimb, optează pentru băuturi fără calorii, cum ar fi apa cele mai bune moduri de pierdere de grăsime ceaiul verde. Într-un studiu mic, de 12 săptămâni, consumul a 17 uncii ml de apă înainte de mese a crescut pierderea în greutate cu 4,4 kilograme 2 kgcomparativ cu un grup de control Ceaiul verde este o altă opțiune excelentă. Conține cafeină și este bogat în antioxidanți, ambii putând ajuta la creșterea arderii de grăsimi și la îmbunătățirea metabolismului 26, Comerțul cu doar una sau două porții de băuturi bogate în calorii pentru un pahar cu apă sau o ceașcă de ceai verde este o modalitate simplă de a promova arderea grăsimilor.

Ceaiul și apa verde s-au dovedit că cresc pierderea în greutate și arderea grăsimilor.

sănătatea femeilor își pierde grăsimea corporală gulere subțiri

Completează fibra Fibra solubilă absoarbe apa și se deplasează lent prin tubul digestiv, ajutându-vă să vă simțiți mai des pentru mai mult timp Conform unor studii, creșterea consumului de alimente bogate în fibre poate proteja împotriva creșterii în greutate și acumulării de grăsimi. Un studiu realizat pe 1.

Pierderea în greutate perioada modificărilor fără pierdere în greutate, dar în centimetri

O altă recenzie a descoperit, de asemenea, că aportul crescut de fibre a promovat sentimentele de plinătate și scăderea foamei. Nu numai asta, dar a fost legat și de aproape 4,4 kilograme 2 kg de pierdere în greutate pe o perioadă de patru luni Fructele, legumele, leguminoasele, cerealele integrale, nucile și semințele sunt câteva exemple de alimente bogate în fibre care pot stimula arderea grăsimilor și pierderea în greutate.

Reduceți carbohidrații rafinați Scăderea aportului de carbohidrați rafinați vă poate ajuta să pierdeți grăsimi suplimentare. În timpul procesării, boabele rafinate sunt îndepărtate de tărâțe și germeni, rezultând un produs final cu conținut redus de fibre și nutrienți.

Carburile rafinate tind să aibă, de asemenea, un indice glicemic mai mare, care poate provoca vârfuri și prăbușiri ale nivelului de zahăr din sânge, ceea ce duce la creșterea foamei Studiile arată că o dietă bogată în carbohidrați rafinați poate fi asociată cu o grăsime crescută din burtă 33, În schimb, o dietă bogată în cereale integrale a fost asociată cu un indice de masă și greutate corporală mai scăzute, plus o circumferință mai mică a taliei Un studiu realizat la 2.

Pentru cele mai bune rezultate, reduceți consumul de carbohidrați rafinați din produse de patiserie, alimente procesate, paste, pâine albă și cereale pentru micul dejun. Înlocuiți-le cu cereale integrale, cum ar fi grâu integral, quinoa, hrișcă, orz și ovăz.

De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă. Din acest motiv, pierderea grăsimii din burtă are beneficii masive pentru sănătatea ta și te poate ajuta să trăiești mai mult. Grăsimea din burtă este de obicei estimată prin măsurarea circumferinței din jurul taliei tale. Acest lucru se poate face cu ușurință acasă cu o bandă simplă.

Ele pot crește foamea și pot provoca vârfuri și prăbușiri ale nivelului de zahăr din sânge. Consumul de carbohidrati rafinati a fost, de asemenea, asociat cu cresterea grasimilor din burta. Măriți-vă Cardio-ul Cardio, cunoscut și sub denumirea de exerciții aerobice, este una dintre cele mai frecvente forme de exercițiu și este definit ca orice tip de exercițiu care antrenează în mod specific inima și plămânii.

Adăugarea cardio la rutina dvs. De exemplu, o revizuire a 16 studii a constatat că, cu cât oamenii au mai multe exerciții aerobice, cu atât au pierdut mai multă grăsime din burtă Alte studii au descoperit că exercițiile aerobe pot crește masa musculară și pot reduce grăsimea din burtă, circumferința taliei și grăsimea corporală 38, 39, Majoritatea cercetărilor recomandă între și de minute de exerciții fizice moderate până la viguroare săptămânal sau aproximativ 20—40 minute de cardio în fiecare zi Alergarea, mersul pe jos, ciclismul și înotul sunt doar câteva exemple ale unor exerciții cardio care pot ajuta la arderea grăsimilor și la pierderea în greutate.

Cardio poate ajuta, de cele mai bune moduri de pierdere de grăsime, la reducerea circumferinței taliei, la scăderea grăsimii corporale și la creșterea masei musculare.

Bea cafea Cofeina este un ingredient primar în aproape fiecare supliment de ardere a grăsimilor și pentru un motiv întemeiat.

1. Concentrați-vă pe pierderea totală în greutate

Cofeina găsită în cafea acționează ca stimulent al sistemului nervos central, crește metabolismul și stimulează defalcarea acizilor grași Un studiu mare, cu peste Un alt studiu a descoperit că un aport mai mare de cofeină a fost legat de o rată mai mare de succes, cu menținerea pierderii în greutate în rândul a 2.

Pentru a maximiza beneficiile pentru sănătate ale cafelei, săriți smântâna și zahărul. În schimb, bucurați-vă de negru sau cu o cantitate mică de lapte pentru a preveni acumularea de calorii în plus. Studiile arată că un aport mai mare de cofeină poate fi asociat cu o pierdere în greutate mai mare. Încercați antrenamentul cu intervale cele mai bune moduri de pierdere de grăsime înaltă intensitate HIIT Antrenamentul de mare intensitate, cunoscut și sub denumirea de HIIT, este o formă de exercițiu care împerechează rapid exploziile de activitate cu perioade scurte de recuperare pentru a menține ritmul cardiac ridicat.

Studiile arată că HIIT poate fi incredibil de eficient la acumularea de ardere a grăsimilor și la promovarea pierderii în greutate. Un studiu a constatat că bărbații tineri care efectuează HIIT timp de 20 de minute de trei ori pe săptămână au pierdut în medie 4,4 kilograme 2 kg de grăsime corporală pe o perioadă de 12 săptămâni, chiar și fără alte modificări în dieta sau stilul lor de viață. HIIT-ul vă poate ajuta, de asemenea, să ardeți mai multe calorii într-un timp cele mai bune moduri de pierdere de grăsime scurt decât alte forme de cardio.

Pentru o modalitate ușoară de a începe HIIT, încercați să alternați între mers și jogging sau sprint timp de 30 de secunde simultan.

Puteți, de asemenea, să circulați între exerciții precum burpee, push-ups sau ghemuțe cu o perioadă scurtă de repaus între ele.

Câtă grăsime va arde post, depozitele de grasime nu sunt fixe

Adăugați probiotice în dieta dvs. Probioticele sunt un tip de bacterii benefice găsite în tractul digestiv, care s-au dovedit că îmbunătățesc multe aspecte ale sănătății. De fapt, s-a demonstrat că bacteriile din intestinul dvs. Creșterea aportului de probiotice, fie prin alimente, fie prin suplimente, poate ajuta, de asemenea, să revigori arderea grăsimilor și să îți menții greutatea sub control.

O revizuire a 15 studii a arătat că persoanele care au luat probiotice au înregistrat reduceri semnificativ mai mari ale greutății corporale, procentului de grăsime și a indicelui de masă corporală comparativ cu cei care au luat un placebo Un alt studiu mic a arătat că administrarea de suplimente probiotice a ajutat cele mai bune moduri de pierdere de grăsime care urmează o dietă bogată în grăsimi, cu un conținut ridicat de calorii, să prevină creșterea în greutate și în greutate Anumite tulpini de probiotice din gen Lactobacillus poate fi deosebit de eficient pentru a ajuta la pierderea în greutate și pierderea de grăsime.

A lua suplimente este o modalitate rapidă și ușoară de a intra într-o doză concentrată de probiotice în fiecare zi. În mod alternativ, puteți încerca să adăugați în alimentația dvs. Crește-ți aportul de fier Fierul este un mineral important care are multe funcții vitale în organism. Ca și în cazul altor nutrienți, cum ar fi iodul, o deficiență de fier poate afecta sănătatea glandei tiroide.

Această glandă mică din gâtul tău secretă hormoni care îți reglează metabolismul Mai multe studii au descoperit că nivelurile scăzute de fier din organism pot fi asociate cu funcția tiroidiană afectată și o perturbare a producției de hormoni tiroidieni 54, 55, Simptomele comune ale hipotiroidismului sau scăderea funcției tiroidiene includ slăbiciune, oboseală, respirație și creștere în greutate În mod similar, o deficiență de fier poate provoca simptome precum oboseală, amețeli, dureri de cap și lipsa respirației Tratarea deficienței de fier vă poate permite metabolismul dumneavoastră să funcționeze mai eficient păturile de slăbire poate combate oboseala pentru a vă ajuta să vă crește nivelul de activitate.

Un studiu a descoperit chiar că atunci cele mai bune moduri de pierdere de grăsime 21 de femei au fost tratate pentru deficiență de fier, au prezentat reduceri ale greutății corporale, a circumferinței taliei și a indicelui de masă corporală Din păcate, mulți oameni nu obțin suficient fier în dietele lor.

Căi de a pierde grăsime corporală

Femeile, sugarii, copiii, veganii și vegetarienii sunt cu un risc mai mare de deficiență de fier. Asigurați-vă că includeți multe alimente bogate în fier în dieta dvs. Puteți găsi fier în carne, păsări de curte, cele mai bune moduri de pierdere de grăsime de mare, cereale și cereale fortificate, legume verzi cu frunze, fructe uscate și fasole. Un studiu a descoperit că tratarea deficienței de fier a ajutat la pierderea în greutate.

cel mai bun arzător natural de grăsimi cum să slăbești 75 kg în greutate

Oferă Postului intermitent o lovitură Postul intermitent este un model de dietă care presupune ciclismul între perioadele de mâncare și postul. Cercetările arată că postul intermitent poate contribui la îmbunătățirea pierderii în greutate și a pierderii de grăsime.

O revizuire a analizat efectele postului intermitent, inclusiv postul de zile alternative - o metodă care implică alternarea între zile de post și mâncare normală. Un alt studiu mic a arătat că consumul numai în timpul unei ferestre de opt ore în fiecare zi a ajutat la scăderea masei grase și la menținerea masei musculare atunci când este combinat cu antrenamentul de rezistență Există mai multe tipuri diferite de post intermitent, inclusiv unele în care mănânci doar în anumite zile ale săptămânii și altele în care consumul este limitat la anumite ore din zi.

Găsiți o variantă care se potrivește cu programul și stilului dvs.

Brațele sunt adesea considerate o zonă cu probleme, lăsând multe persoane care caută modalități de a pierde grăsimea suplimentară a brațului. Din fericire, există mai multe metode pe care le puteți utiliza pentru a slim down și tonifierea brațelor. Iată 9 moduri de a reduce grăsimea brațelor și de a promova pierderea în greutate generală. Concentrați-vă pe pierderea totală în greutate Reducerea spotului este o tehnică care se concentrează pe arderea grăsimilor într-o anumită parte a corpului tău, cum ar fi brațele. Deși reducerea spotului este populară în industria fitness-ului, majoritatea studiilor au considerat că este ineficient.

Linia de jos Cele mai bune moduri de pierdere de grăsime o mulțime de opțiuni disponibile pentru a vă ajuta să vă vărsați excesul de grăsime și să vă îmbunătățiți sănătatea. Încorporarea unor obiceiuri sănătoase în rutina dvs.

  1. Pierderea în greutate a tulburării mitocondriale
  2. Tabere de slabire
  3. CELE MAI BUNE 9 MODURI DE A PIERDE GRĂSIMEA îN BRAȚE - FITNESS -
  4. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  5. Blog 3 moduri simple de ardere rapidă a grăsimilor Antrenamentele nu funcționează?
  6. Fără aplicație de dietă carb Câtă grăsime va arde post, depozitele de grasime nu sunt fixe Ele sunt adecvate compuse din diverse ajutoare pentru a sprijini arderea țesutului adipos.

Chiar și modificări minore ale stilului dvs. Asigurați-vă că asociați aceste sfaturi simple cu o dietă hrănitoare, bine rotunjită și un stil de viață activ, pentru a stimula simultan descompunerea grăsimilor și pentru a vă îmbunătăți sănătatea generală.