Care sunt tipurile de ficat gras în funcție de cauzele declanșatoare

Scădere în greutate de la std

În cazul în prezinți o pierdere în greutate inexplicabilă, ritm cardiac accelerat și transpirații neobișnuite, sau alte simptome asociate, trebuie să-ți faci urgent programare la medicul de familie, mai ales dacă ai simptome severe.

peste 50 de ani și disperați să slăbească a3 arzătoare de grăsimi

E important pentru stabilirea exactă a diagnosticului să descrii toate modificările survenite, pentru că multe simptome pot fi asociate și cu alte afecțiuni.

Pentru că vizitele la medic sunt destul de scurte, ar fi bine să fii bine pregătit pentru întâlnirea cu medicul.

Durerea articulară cu pierderea în greutate. Durere articulară după pierderea în greutate Durerea articulară slăbirea pierderea în greutate, căderea părului

Citește mai jos câteva informații care te pot ajuta în vizita la medic. Ce poți face? Care este cel mai probabil cauza simptomelor mele?

Nu reusesti sa scazi in greutate? ''Reseteaza-ti'' hormonii

Afecțiunea e posibil să treacă de la sine? Există și alte posibile cause pentru simptomele mele? Ce analize și teste trebuie să fac?

Ce tratament îmi recomandați? În cât timp voi începe să mă simt mai bine? Dacă sufăr și de alte boli ar trebui să schimb tratamentul care îl urmez pentru ele?

slim down la 50 arzător de grăsimi x5

Există vreun tratament alternativ pe care mi-l puteți recomanda? La ce să te aștepți de la medic?

mrs kay robertson pierdere in greutate cum să pierzi grăsimea ușor și natural

Medicul îți va pune mai multe întrebări și ar trebui să fii pregătit să răspunzi într-un timp cât mai scurt. Iată ce ar putea să te întrebe: Ce simptome ai? Când au început să apară simptomele? Urmezi o dietă anume?

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi. Insa, scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea fara vreun efort precum dieta sau exercitii fizice — in special, daca este semnificativa sau persistenta — semnaleaza o afectiune.