Cum alegi cele mai bune exerciții pentru creșterea mușchilor?

Supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime

  • În acest articol vom discuta despre scăderea în forță din timpul pierderii de grăsime.
  • Cea mai eficientă rutină pentru pierderea în greutate
  • Pierderea în greutate maximă timp de o săptămână
  • Devon tabără de pierdere în greutate

Am atenția dvs.? Vreau să spun serios … chiar îmi dati atenția? Eu intreb pentru ca sunt pe punctul de a explica singurul si cel mai important factor in obtinerea de rezultate pozitive din orice tip de antrenament sau orice forma de exercitiu.

Cum Să Te Antrenezi Pentru Creștere Musculară – Think Eat Lift Romania

Asculți acum? Când încercați să creați cea mai eficientă rutină de antrenament, obiectivul dvs. Dacă faceți acest lucru în mod corect, supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime garantat ca obțineti cele mai bune rezultate pe care le-ati putea obține. Cu excepția cazului în care, desigur, se întâmplă să lăsați o componentă care contează mai mult decât orice altceva. Este componenta care poate transforma programul de antrenament cel mai perfect intr-o pierdere inutila de timp si literalmente poate rupe sau crea succesul.

Vorbesc despre un lucru numit supraîncărcare progresivă și este cheia absolută pentru obținerea rezultatelor dorite de la rutina antrenamentului. Cel mai bun mod sa explic este prin a vă spune un secret foarte important. Nu-i pasă că vrei să construiești muschi sau să pierzi grăsime sau să te tonifi sau să devii mai tare sau să îmbunătățești performanța sau doar să arăți foarte bine dezbracat.

Corpului tau ii pasa doar de 1 lucru: vă menține viața și funcționează cât mai eficient posibil. Acesta este singurul scop real al corpului vostru.

supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime ajută lipton să slăbească în jos

Și pentru a vă asigura că îndeplinește acest obiectiv, corpul dvs. Ceea ce vreau să spun este că singura modalitate în care corpul vostru se va schimba sau va îmbunătăți în felul în care doriți este crearea unui mediu care să dovedească corpului că aceste schimbări și îmbunătățiri TREBUIE să fie făcute.

Sau, pentru a pune-o într-un alt mod, corpul tau nu se va schimba sau îmbunătăți decât dacă îl supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime. Indiferent cât de perfect este antrenamentul dvs. Și asta ne duce la ceva numit principiul progresiv de supraîncărcare.

Principiul de incarcare progresivă prevede: Pentru slăbește și te simți bine un mușchi să crească, puterea să fie câștigată, performanța să crească sau pentru a avea loc o îmbunătățire similară, corpul uman trebuie să fie forțat să se adapteze la o tensiune care este peste și dincolo de ceea ce ai experimentat anterior.

Du-te înapoi și citiți-o din nou.

  1. Software pentru pierderea in greutate

Este destul de important. Și ceea ce înseamnă este că dacă ridici aceleași greutăți, pentru același număr de repetări, in același mod pentru următorii 20 de ani … nimic nu se va întâmpla. Corpul tău nu se va schimba sau nu se va îmbunătăți în nici un fel.

supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime cele mai bune sfaturi pentru a slim down

Veți menține starea actuală. Cu toate acestea, dacă sporiți cerințele pe care le introduceți pentru corpul dvs. Scopurile defapt asta sunt, într-adevăr … doar răspunsul nostru adaptiv al corpului la cerințele care îi sunt impuse prin exercițiu. În mod esențial, veti arăta corpului că, pentru ca el să supraviețuiască, pentru ca el să facă ceea ce-l forțezi să facă, va trebui să facă aceste schimbări și îmbunătățiri.

Permiteți-mi să vă arăt exact ce vreau să spun în contextul specific al antrenamentelor de forta.

  • Cerința cheie pentru un antrenament - Crestere progresivă - Victor Diaconescu
  • Cum alegi cele mai bune exerciții pentru creșterea mușchilor? - Blog de nutriție XXL
  • Puteți câștiga masă musculară mai repede sau puteți pierde în greutate prin surprinderea mușchilor?
  • Te va face cafeaua să te pierzi în greutate
  • Cel mai bun arzător natural de grăsimi
  • T3 ca arzător de grăsimi

Un exemplu de incarcare progresivă Să presupunem că acum puteți să ridicați 50 kg ;a un exercițiu pentru 3 seturi de 8 repetări.

Acum, dacă veți continua să ridicați aceleași 50 de kg pentru aceleași 3 seturi de 8 repetări pentru următorii 20 de ani … nu veți câștiga vreun muschi sau forta. De ce? Pentru că nu a existat o supraîncărcare progresivă. Corpul tău sa adaptat deja la această tensiune 50 de kg pentru 3 seturi de 8 repetări supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime ți-a oferit deja exact mușchiul și puterea de care ai nevoie pentru a putea îndeplini această sarcină în mod regulat.

Pentru că nu creșteți cerințele care se pun pe corpul vostru, nu vă dați corpului niciun motiv pentru a vă îmbunătăți mai mult. Și din cauza asta … nu se va întâmpla. Puteți face totul perfect, dar dacă nu reușiți să furnizați o anumită formă de suprasarcină progresivă, corpul dvs. Cu toate acestea, dacă ați ridica 50 kg pentru 3 seturi de 9 repetări în loc de 3 seturi de 8 repetări în același exercițiu, atunci ar exista un motiv.

Ai crescut tensiunea.

supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime Pierdere în greutate masculin peste 50 de ani

Ai crescut cererile. Ai crescut munca pe care trebuia să o facă corpul tău. În loc să faci aceleași 3 seturi de 8 repetări cu 50 de kilograme, ai lucrat pentru a realiza o repetre suplimentara pentru fiecare set. Și, deși poate părea doar o îmbunătățire minusculă, este exact ceea ce trebuie să faceți pentru a dovedi corpului dumneavoastră că trebuie să se îmbunătățească. În mod similar, dacă ați încerca să ridicați 55 de kg pentru 3 seturi de 8 repetări o creștere de 5 kg … exact același tip de motiv ar exista.

Ce Să Faci Dacă Pierzi Forță la Dietă – Think Eat Lift Romania

Munca pe care trebuie sa o faci a crescut, asa ca mai bine sa construiesti mai multi muschi si sa adaugi mai multa putere pentru a compensa. Aceasta este o incarcare progresivă. Fie că ai doar 1 rep la 1 set, sau adaugă 5 kg la toate seturile … nu contează.

supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime arzător de grăsime slab pentru sticla ei

Scopul tău este să bați cumva ceea ce ai făcut în trecut. Și atâta timp cât faci acest lucru de câte ori poți și cauți o anumită formă de progres treptată care să aibă loc în timp, atunci îi dai corpului un motiv pentru a continua să se schimbe și să se îmbunătățească.

Cel mai important aspect al antrenamentului – supraîncărcarea progresivă - Myprotein Blog

Atâta timp cât acest motiv este prezent, rezultatele sunt garantate ca vor urma. În același timp, de îndată ce acest motiv se oprește sau dacă acesta nu există niciodată în primul rândcorpul tău nu mai are motive să continue să se îmbunătățească.

Pierderea masei musculare este adesea asociată cu o creștere a producției de citokine proinflamatorii. Inflamația sistemică este asociată cu o scădere a ratei de sinteză a proteinelor, o creștere a consumului de energie și o paralelă, o deteriorare a proteinelor sporite și, ca urmare, cu creșterea pierderilor musculare. Iar nivelele crescute de azot pe fundalul sporirii defalcilor de proteine, la rândul lor, deturnează o cantitate mare de energie necesară pentru a transforma azotul în uree, ceea ce agravează și mai mult problema deficitului energetic.

Indiferent cât de bine faci orice altceva, nu se vor face supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime schimbări pozitive fără să se producă o incarcare progresivă. Acesta este motivul pentru care majoritatea oamenilor nu reușesc Este această lipsă de supraîncărcare progresivă, care este cu ușurință motivul numărul 1, cei mai mulți dintre cei care antrenează arată la fel în același mod astăzi ca și când au început să lucreze.

Este o chestie tristă de văzut și o puteți vedea în fiecare sală de fitness din lume. Bărbați, femei, tineri, bătrâni, grași, slabi … nu fac nimic pentru a spori cerințele pe care le pun pe corpul lor. Deci, corpul lor nu are de ales decât să rămână exact la fel. Acest lucru este bine dacă acesta este scopul tău. Dacă ați ajuns deja în punctul în care corpul dumneavoastră este perfect și arată și îndeplinește exact modul în care doriți.

Ce este și de ce este importantă supraîncărcarea progresivă?

Nu mai este nevoie de supraîncărcare progresivă, deoarece doriți doar să vă mențineți starea actuală. Dar, până în ziua în care ajungeți la acest punct, accentul principal trebuie să fie la supraîncărcarea progresivă. Asta înseamnă că trebuie să progresezi la fiecare antrenament? De fapt, acest lucru ar fi aproape imposibil, cel puțin pentru o perioadă semnificativă de timp.

Dacă am putea, toată lumea ar ridica un milion de kilograme pentru un milion de repetări la fiecare exercițiu. Asta nu e realist.

Cum să-ți Crești Brațele - 4 Sfaturi pentru Brațe Mari

Supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime toate acestea, ar trebui să avem acea mentalitate și să ne supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime să creștem cererile care se pun pe corpul nostru cât mai des posibil bineînțeles în domeniul siguranței și al formei corecte. Indiferent dacă se întâmplă la fiecare antrenament sau doar o dată pe lună sau mai puțin, depinde de o mulțime de factori individuali specifici pentru tine și obiectivul tău.

Cu toate acestea principiul dvs.

Pierderi mai mari decât se așteptau.

Atâta timp cât obligați suprasarcina progresivă să aibă loc într-o anumită formă de-a lungul timpului, atunci corpul dumneavoastră va continua să construiască mușchi, să crească putere, să apară mai tonifiat sau să se îmbunătățească în orice fel încercați să îl poti sa bei whisky si sa slabesti. Moralul acestei povesti Deci, în cazul în care ați sărit peste această parte pentru că sunteți foarte leneși, iată mesajul de acasă … Dacă doriți să obțineți un anumit grad de rezultate pozitive din rutina dvs.

Nu-mi pasă cine ești, ce vrei să faci, sau ce antrenament faci. Dacă doresti să funcționeze, trebuie să vă concentrați asupra faptului că se produce o supraîncărcare progresivă.