De ce nu reusesti sa slabesti - singurul motiv cele mai bune pastile de dieta uk bursa

Cum să pierzi grăsimea corporală o săptămână

Vestea bună este că în spatele fiecărei scheme de dietă de succes există o știință simplă: Pentru a pierde grăsimea corporală trebuie cum să pierzi grăsimea corporală o săptămână consumi mai puține calorii decât arzi.

Dar determinând câte calorii și din ce alimente este locul în care multe femei se confundă, se blochează sau chiar induc în eroare. Citiți mai jos pentru o abordare lipsită de prostii, flexibilă și bazată pe știință în ceea ce privește pierderea în greutate, care funcționează cu adevărat.

Stabiliți obiective rezonabile Calculați IMC. Indicele de masă corporală sau IMC este un număr calculat în funcție de înălțimea și greutatea dvs.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift

Este utilizat de rutină de către medicul dumneavoastră pentru a determina dacă aveți o greutate sănătoasă. Exemplu dacă aveți 1,70 metri 5,6 ft și greutate 61, kg, atunci calculați IMC-ul după cum urmează: Determinați IMC-ul dvs. Un IMC sub 18,5 este considerat subponderal.

cum să pierzi grăsimea corporală o săptămână

Un IMC de 18,9 este considerat normal. Ar trebui să vizați o greutate ideală care are ca rezultat IMC-ul dvs.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Faceți un angajament. Brainstorm de ce vrei să slăbești. Este pentru sănătate, vanitate? Gândește-te care este obiectivul tău final, scrie-l. Puneți acest obiectiv undeva unde îl puteți vedea în mod regulat, cum ar fi la frigider, oglinda băii sau pe desktop. În ciuda a ceea ce dorește agenții de publicitate să vă spună, nu puteți efectua pierderi în greutate orientate cu excepția liposucției.

  • 7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală - GymBeam Blog
  • Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară.
  • Cum să pierzi grăsimea corporală | clinicaarmonie.ro
  • Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.

Și singura modalitate de a face acest lucru este consumând mai puține calorii decât ardeți. Calculați rata metabolică bazală BMR. Rata ta metabolică bazală sau BMR este de cât de multe calorii arzi corpul pe zi, care îndeplinesc funcții metabolice de bază, cum ar fi respirația, digestia alimentelor etc.

Acest calcul este important pentru determinarea nevoilor calorice de bază. Calculați caloriile totale arse pe zi [3] X Sursa de cercetare. Dacă sunteți sedentari, înmulțiți BMR cu 1,2.

8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder

Dacă sunteți moderat activ, înmulțiți BMR cu 1,4. Dacă sunteți foarte activ, înmulțiți-vă BMR cu 1,5. Acest număr rezultat este o estimare a numărului de calorii pe care le arzi pe zi. Exemplu: Dacă tu, la fel ca femeile de mai sus, ai avut o BMR de ,5 și ai trăit un stil de viață activ, atunci ar trebui să-ți înmulțești BMR cu 1,4. Dacă ai face acest lucru, ai descoperi că arzi aproximativ de calorii pe zi.

Calculați-vă obiectivul caloric. Exemplu: Dacă, la fel ca femeile de mai sus, ai ars aproximativ de calorii pe zi, atunci ai dori să mănânci între x 0,70 și x 0,85 calorii pe zi. Cu cât deficitul dvs. Calculați câtă proteină aveți nevoie într-o zi. Proteina este necesară pentru a repara mușchii pe măsură ce îmbătrânești cum să pierzi grăsimea corporală o săptămână după antrenamente.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Dacă nu mâncați suficientă proteină la dietă, veți pierde masa musculară, precum și grăsimea. Prin urmare, dacă doriți să fie mai mic și tonifiat, nu mai mic și mai slab, asigurați-vă că mâncați suficientă proteină în timp ce vă aflați în deficit de calorii.

Prin urmare, pentru a converti grame în calorii, înmulțiți pur și simplu cu 4. Calculați câtă grăsime aveți nevoie într-o zi. Atunci când alimentați, este adesea tentant să tăiați toate sau aproape toate cum să pierzi grăsimea corporală o săptămână din dieta dvs. Dar grăsimea este necesară pentru sănătatea dvs. Grăsimea este un element de construcție necesar al țesuturilor sănătoase și este necesară pentru o producție adecvată de hormoni.

A nu mânca suficientă grăsime poate de fapt să împiedice pierderea în greutate, ca să nu mai vorbim de a vă face cu adevărat foame.

Pastile de dietă pentru grăsime de burtă homeo Câtă grăsime corporală pot arde într-o săptămână, as dori totusi

Pentru a calcula câte calorii de grăsime ar trebui să mănânci într-o zi, multipli 0,20 și 0,35 în funcție cum să pierzi grăsimea corporală o săptămână obiectivul tău de calorii. Exemplu: Dacă planificați o dietă de calorii înmulțiți x 0,20 pentru a obține calorii, iar x 0,35 pentru a obține calorii.

Din aceasta știi acum că dacă plănuiești o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să obții între din aceste calorii din grăsimi. Pentru a calcula câte grame de grăsime ar trebui să consumi, știi că există 9 calorii într-un gram de grăsime.

Prin urmare, pentru a converti caloriile în grame, pur și simplu împărțiți la 9.

Cum sa scapi de grasimea incapatanata! Abdomen inferior - Solduri - Talie - Fesieri

Exemplu: Din exemplul de mai sus, știți acum că dacă cum să pierzi grăsimea corporală o săptămână o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să obțineți între din aceste calorii din grăsimi. Așadar, dacă plănuiți o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să mâncați între de grame de grăsime pe zi.

cum să pierzi grăsimea corporală o săptămână

Calculați câți carbohidrați aveți nevoie într-o zi. Carbohidrații sunt folosiți doar pentru energie.

Câtă grăsime corporală pot arde într-o săptămână, as dori totusi...

Prin urmare, corpul tău nu are necesități stricte de carbohidrați. În schimb, cantitatea de carbohidrați de care va avea nevoie organismul dvs. Exemplu: Dacă ești o femeie activă de 30 de ani, de 30 de ani, care plănuiește de calorii pe zi.

cum să pierzi grăsimea corporală o săptămână

Prin urmare, caloriile rămase până în vor fi din carbohidrați.