Cele Mai Bune și Eficiente Metode de Slăbit Rapid de Acasă | NutriFitUp

Modalități ieftine de a pierde în greutate acasă

Concentrați-vă pe Schimbarea stilului dvs.

Este posibil să slăbești 10 kg pe săptămână

O mare parte din ceea ce se recomandă este discutabil în cel mai bun caz și nu se bazează pe nicio știință reală. Cu toate acestea, există mai multe metode naturale care s-au dovedit că funcționează de fapt.

modalități ieftine de a pierde în greutate acasă

Iată 30 de modalități ușoare de a pierde în greutate în mod natural. Când vine vorba de pierderea în greutate, proteina este regele nutrienților. Mănâncă alimente întregi, cu un singur ingredient Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteți modalități ieftine de a pierde în greutate acasă pentru a deveni mai sănătos este să vă bazați dieta pe alimente cu un singur ingredient.

Procedând astfel, eliminați marea majoritate a zahărului adăugat, a adăugat grăsimi și alimente procesate. Majoritatea alimentelor întregi se completează în mod natural, ceea ce facilitează păstrarea în limite calorii sănătoase 7. Mai mult, consumul de alimente întregi oferă, de asemenea, corpului tău numeroși nutrienți esențiali de care are nevoie pentru a funcționa corect.

Calculatoare

Pierderea în greutate urmează adesea ca un efect secundar natural al consumului de alimente întregi. Evitați alimentele procesate Alimentele procesate sunt de obicei bogate în zaharuri, grăsimi adăugate și calorii. Mai mult, alimentele procesate sunt concepute pentru a te face să mănânci cât mai mult.

Copii cu greutate: Dieta minune, o iluzie. Cheia succesului este un regim echilibrat

Ele sunt mult mai susceptibile de a provoca consumul asemănător dependenței decât alimentele neprocesate 8. Echipați produse alimentare și gustări sănătoase Studiile au arătat că mâncarea pe care o țineți acasă afectează foarte mult greutatea și comportamentul alimentar 9, 10, Având mereu la dispoziție alimente sănătoase, reduceți șansele ca dvs.

modalități ieftine de a pierde în greutate acasă

Există, de asemenea, multe gustări sănătoase și naturale, ușor de preparat și de luat cu tine în mers. Acestea includ iaurt, fructe întregi, nuci, morcovi și ouă fierte.

Limitați-vă aportul de zahăr adăugat Consumul de zahăr adăugat este legat de unele dintre cele mai importante boli din lume, inclusiv boli de inimă, diabet de tip 2 și cancer 12, 13, În medie, americanii mănâncă aproximativ 15 lingurițe de zahăr adăugate în fiecare zi.

Această cantitate este de obicei ascunsă în diverse alimente procesate, astfel încât s-ar putea să consumați mult zahăr, fără să vă dați seama Deoarece zahărul trece cu multe nume în modalități ieftine de a pierde în greutate acasă de ingrediente, poate fi foarte dificil să vă dați seama cât de mult conține zahăr un produs.

Minimizarea aportului de zahăr adăugat este o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți dieta.

Metode de slăbit cu lămâie:

Bea apă Există, de fapt, adevăr în afirmația că apa potabilă poate ajuta la pierderea în greutate. Apa potabilă înainte de masă poate duce, de asemenea, la un aport redus de calorii, în special pentru persoanele de vârstă medie și vârstnică 20, Apa este deosebit de bună pentru pierderea în greutate atunci când înlocuiește alte băuturi bogate în calorii și zahăr 22, Băutură neîndulcit Cafea Modalități ieftine de a pierde în greutate acasă fericire, oamenii își dau seama că cafeaua este o băutură sănătoasă, încărcată de antioxidanți și alți compuși benefici.

Băuturile de cafea pot susține pierderea în greutate prin creșterea nivelului de energie și a cantității de calorii pe care le ardeți 24, 25, Mai mult, cafeaua neagră este foarte prietenoasă cu pierderea în greutate, deoarece te poate face să te simți plină, dar nu conține aproape nici un fel de calorii. Supliment cu Glucomannan Glucomannan este una Pierdere în greutate de 71 de kilograme mai multe pastile de slabire modalități ieftine de a pierde în greutate acasă s-a dovedit a functiona.

Această fibră dietetică naturală solubilă în apă provine de la rădăcinile plantei konjac, cunoscută și sub denumirea de elefant yam.

1. Adăugați proteine ​​în dieta dvs.

Glucomannanul este sărac în calorii, ocupă spațiu în stomac și întârzie golirea stomacului. De asemenea, reduce absorbția proteinelor și a grăsimilor și alimentează bacteriile intestinale benefice 30, 31, Se crede că abilitatea sa excepțională de a absorbi apa este ceea ce o face atât de eficientă pentru pierderea în greutate.

O capsulă este capabilă să transforme un pahar întreg de apă în gel.

De asemenea, nu uitați să beți zilnic 2 litri de apă. Amintiți-vă că ceaiul, cafeaua, chiar și sucurile proaspăt stoarse nu sunt considerate apă. Corpul le ia de mâncare.

Cumpărați suplimente pentru glucomannan online. Evitați caloriile lichide Caloriile lichide provin din băuturi precum băuturile răcoritoare zaharoase, sucurile de fructe, laptele de ciocolată și băuturile energizante.

Pierderea ușoară în greutate fără dietă. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă Acum nu mai este nevoie să căutați articole despre subiectele despre cum să eliminați burta și părțile laterale, cum să eliminați grăsimea din burtă sau ce mâncare să alegeți pentru pierderea în greutate - am găsit deja toate răspunsurile la aceste întrebări.

Aceste băuturi sunt proaste pentru sănătate în mai multe moduri, inclusiv un risc crescut de obezitate. De asemenea, este important să rețineți că creierul dvs. Limitați-vă aportul de carbohidrați rafinați Carburile rafinate sunt carbohidrați care și-au eliminat majoritatea nutrienților și fibrele benefice.

  • 365 de cafea cu slăbire
  • Vezi tu… ai fost păcălită!
  • Pierderea de grăsime de fructe de padure
  • Scăderea în greutate matematică

Procesul de rafinare nu lasă decât carbohidrații ușor digerați, ceea ce poate crește riscul supraalimentării și bolilor 36, Principalele surse dietetice de carbohidrați rafinați sunt făina albă, pâinea albă, orez alb, sodasuri, produse de patiserie, gustări, dulciuri, paste, cereale pentru micul dejun și zahăr adăugat. Rapid intermitent Postul intermitent este un model alimentar care se întinde între perioadele de post și mâncare. Există câteva moduri diferite de a face post intermitent, inclusiv dieta 5: 2, metoda 8 și metoda mâncare-oprire-mâncare.

modalități ieftine de a pierde în greutate acasă

În general, aceste metode te fac să mănânci mai puține calorii în general, fără a fi necesar să restricționezi conștient caloriile în perioadele de mâncare. Aceasta ar trebui să conducă la pierderea în greutate, precum și la numeroase alte beneficii pentru sănătate Beti ceai verde Ceaiul verde este o băutură naturală care este încărcată cu antioxidanți.

Modalități ieftine de a pierde în greutate acasă de ceai verde este legat de multe beneficii, cum ar fi arderea crescută de grăsimi și pierderea în greutate 39, Ceaiul verde matcha este o varietate de ceai verde pudră, care poate avea beneficii pentru sănătate și mai puternice decât cea verde obișnuită.

Cumpărați ceai verde și ceai verde matcha online. Mănâncă mai multe fructe și legume Fructele și legumele sunt alimente extrem de sănătoase, care să piardă în greutate.

Pe lângă faptul că sunt bogate în apă, nutrienți și fibre, acestea au de obicei o densitate energetică foarte mică.

Puteți pierde 10 kg într-o lună?

Acest lucru face posibilă consumul de porții mari, fără a consuma prea multe calorii. Numeroase studii au arătat că persoanele care mănâncă mai multe fructe și legume tind să cântărească mai puțin 45, Contorizează caloriile din când în când Să fii conștient de ceea ce mănânci este foarte util atunci când încerci să slăbești.

Există mai multe modalități eficiente de a face acest lucru, inclusiv numărarea caloriilor, păstrarea unui jurnal alimentar sau fotografierea a ceea ce mâncați 47, 48, Utilizarea unei aplicații sau a unui alt instrument electronic poate fi chiar mai benefică decât scrierea într-un jurnal alimentar 50, Folosiți plăci mai mici Unele studii au arătat că utilizarea unor farfurii mai mici vă ajută să mâncați mai puțin, deoarece se schimbă modul în care vedeți dimensiunile porțiilor 52, Oamenii par să-și umple farfuriile la fel, indiferent de mărimea plăcii, așa că ajung să pună mai multă mâncare pe farfurii mai mari decât cele mai mici Utilizarea unor farfurii mai mici reduce cantitatea de mâncare mâncată, oferindu-vă în același timp percepția că ați mâncat mai mult

  1. Supă, legume, fructe și 1 banană.
  2. Mama care se chinuie sa slabeasca