Totul despre depresia la bătrâni: cauze, simptome, sfaturi

Slăbiciune și pierdere în greutate la vârstnici, Navigare principală

Conținutul

mms pentru a pierde in greutate

Despre nutritie Diagosticul de hipertiroidism este adesea intarziat in cazul persoanelor in varsta din cauza ca acestea nu prezinta simptomele pe care le experimenteaza persoanele tinere. Unele persoane in varsta au simptomele clasice de hipertiroidism, insa slăbiciune și pierdere în greutate la vârstnici grupa de varsta prezinta de obicei cateva sau doar unul dintre urmatoarele simptome: Depresie.

Spre deosebire de tineri, este mai probabil ca o persoana in varsta care sufera de hipertiroidism sa dezvolte depresie.

pierderile în greutate twin hill wilkes barre pa

Insuficienta cardiaca. Cel mai evident semn de hipertiroidism la persoanele in varsta este adesea insuficienta cardiaca, ale carei simptome includ respiratie cu dificultate, umflamarea gleznelor, slabiciune si oboseala.

Atenţie la slăbiciunea musculară, poate fi un simptom al mai multor afecţiuni!

In cazul unei tiroide hiperactive, inima pompeaza ineficient si apare congestia sangelui in plamani. Fibrilatie atriala.

Puls rapid.

pierdere în greutate de lodină

Unele persoane varstnice prezinta puls anormal de rapid tahicardiede peste de batai pe minut, insa nu stiu acest lucru pana cand pulsul nu este masurat.

Nervozitate si epuizare.

semn că arzi grăsime

Unele persoane in varsta care sufera de hipertiroidism sunt letargice. Pierdere excesiva in greutate.

cum să pierzi 33 de grăsimi corporale

O persoana tanara care sufera de hipertiroidism poate slabi cateva kilograme, insa persoanele in varsta pierd semnificativ in greutate, pana la punctul la care pot sa para subnutriti. Slabiciune musculara. Persoanele in varsta care au pierdut foarte mult in greutate foarte probabil sufera de slabiciune musculara accentuata din cauza deteriorarii accelerate a muschilor.

Surse de informatie: www.