Більше новин

Slăbește gov

Print this page © Crown copyright This publication is licensed under the terms of the Open Government Licence v3.

Більше новин

To view this licence, visit nationalarchives. Where we have identified any third party copyright information you will need to obtain permission from the copyright holders concerned.

slăbește gov

Scopul screening-ului Pentru a afla dacă aveți hepatita B, HIV virusul imunodeficienței umane sau sifilis. Femeile care au fost deja diagnosticate cu HIV sau Hepatita B au nevoie de consultații cu specialiști încă de la începutul sarcinii pentru a-și planifica îngrijirea primită în timpul sarcinii.

slăbește gov

Despre aceste afecțiuni Hepatita B și HIV sunt transmise prin sânge și fluide corporale prin contact sexual sau ace infectate. Aceste virusuri pot fi de asemenea transmise de la mamă la copil.

slăbește gov

Hepatita B Virusul Hepatitei B afectează ficatul. Poate provoca probleme de sănătate acute cu efect imediat sau cronice pe termen lung. Acest lucru poate duce la boli cum ar fi infecțiile hepatice și cancerele. Dacă nu este tratat, acesta poate fi transmis de la mamă la copil în timpul sarcinii, la naștere sau prin alăptare.

Boli infecțioase

Sifilisul Sifilisul este o infecție transmisă prin contact sexual. Poate slăbește gov transmis de la mamă la copil în timpul sarcinii. Dacă nu este tratat, poate duce la probleme grave de sănătate la copil sau poate provoca avort spontan sau nașterea unui copil mort. Testul de screening O mostră de sânge va fi luată din braț.

slăbește gov

Prelevarea unei mostre de sânge O cantitate mică din acest sânge este stocată în laborator. Acesta poate fi folosit pentru teste dacă prezentați slăbește gov infecții sau erupții pe parcursul sarcinii.

Dieta înfometării, soluția de urgență la Hollywood

Siguranța testului Nu există riscuri asociate cu acest test. Screening-ul este alegerea dumneavoastră Aceste teste sunt recomandate cu tărie pentru a vă proteja sănătatea prin tratamentul și îngrijirile administrate din timp. Acestea reduc semnificativ riscul de a transmite infecția la copil, la partener sau la alți membrii ai familiei. Neefectuarea testului Dacă decideți să nu fiți testată, vi se va oferi un nou test de screening mai târziu în timpul sarcinii, ideal înainte de a a săptămână de sarcină.

Acest lucru nu înseamnă că sunteți protejată pe tot timpul sarcinii. Protejați-vă de infectare și raportați simptomele cât mai curând slăbește gov moașei dumneavoastră și slăbește gov de familie.

15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire

Dumneavoastră și partenerul dumneavoastră puteți fi testați în orice moment. Vă recomandăm testarea repetată dacă vă schimbați partenerul sexual, injectați droguri, practicați prostituția, aveți un partener infectat, aveți un partener bisexual sau sunteți diagnosticată cu o infecție cu transmitere sexuală STI. Rezultat pozitiv Dacă aveți hepatita B este important ca echipele de specialiști să vă monitorizeze sănătatea în timpul sarcinii și după nașterea copilului.

Slăbește rapid și sănătos! 4 reguli de la nutriționista Galina Tomaș!

Este posibil să fie necesar ca partenerul dumneavoastră și ceilalți copii pe care-i aveți să fie testați și vaccinați. Slăbește gov foarte important ca pierderea de grasime romaniello să i se administreze toate cele 6 vaccinuri recomandate împotriva hepatitei B la momentele corecte pentru a-i proteja sănătatea.

slăbește gov Adresați-vă medicului de familie, infirmierului sau asistentului medical comunitar dacă acestea nu sunt administrate. Vaccinările trebuie realizate: într-un interval de 24 de ore de la naștere la slăbește gov slăbește gov 4 săptămâni la vârste de 8, 12 slăbește gov 16 săptămâni parte din programul de imunizare de rutină din copilărie la vârsta de o lună Copilul dumneavoastră poate avea nevoie și de o injecție de anticorpi imunoglobulină antihepatită B la prima vaccinare.

I se va face și o analiză de sânge slăbește gov ultimul vaccin pentru a se verifica dacă s-a evitat infecția. Dacă aveți HIVputeți reduce foarte mult riscul de transmitere a slăbește gov la bebeluș prin asistență de specialitate, tratament, medicamente, asistență planificată la naștere și prin faptul că nu veți alăpta. Dacă aveți sifilis este nevoie să vi se facă de urgență trimitere la slăbește gov echipă de specialiști. Tratamentul administrat constă de obicei în antibiotice. Aceste antibiotice nu prezintă un risc pentru bebelușul dvs.

Dieta înfometării, soluția de urgență la Hollywood

Echipa respectivă se va oferi de obicei să testeze și pe partenerul dvs. Bebelușul dvs. Obținerea rezultatelor Dacă rezultatul este negativ, moașa va discuta acest aspect cu dumneavoastră. Acest lucru se va întâmpla la sau înainte de următoarea programare antenatală, la aproximativ a a săptămână de slăbește gov.

Rezultatul va fi, de asemenea, înregistrat în evidența dumneavoastră. Dacă rezultatul testului pentru HIVhepatita B slăbește gov sifilis este pozitiv, o moașă specializată vă va contacta pentru a vă face o programare în termen de 10 zile. Va discuta cu dvs.