Ce trebuie să faceți pentru a face copilul să slăbească. Pierderea în greutate pentru copii

Progresul scăderii în greutate de 7 săptămâni, 3. Nu va odihniti suficient

De ce?

WhatsApp Obezitatea este cunoscut pentru a crește riscul de multe condiții de sănătate, inclusiv boli de inima, hipertensiune arterială, accident vascular cerebral, diabet de Tip 2, nivelul ridicat de colesterol, cancer, osteoartrita, apnee de somn și calculi biliari. Dar există o veste bună: oamenii obezi care pierd la fel de puțin ca 3 la 5 la sută din greutatea corpului lor pot vedea îmbunătățiri în sănătatea lor. Uită-te bine la stilul tău de viață actual.

Simplu, pentru ca rata obezitatii este in plina crestere. Desi e mai simplu sa previi, multi ajung sa trateze atunci cand este prea tarziu.

Cum să piardă în greutate în mod eficient!

Important este totusi ca ajung sa constientizeze faptul ca au o problema de sanatate si ca trebuie sa ia masuri. Aparent, a slabi nu este mare filozofie, dar cine a tinut macar odata in viata lui o cura de slabire, stie ca pe parcurs apar probleme nebanuite, dintre care cea mai dura si neplacuta este lipsa progreselor.

Va voi prezenta in continuare cateva motive pe care sa le aveti in vedere atunci cand cura dvs.

Progresul scăderii în greutate de 7 săptămâni

Nu faceti suficient efort fizic Acesta este unul dintre aspectele pe care oamenii nu vor sa le inteleaga cand vine vorba de slabire: fara efort fizic, rezultatele sunt modeste, apar greu si dureaza putin. Ce tip de efort fizic este cel mai recomandat?

Progresul scăderii în greutate de 7 săptămâni

O combinatie de antrenament cardio de intensitate medie spre mare si antrenament cu greutati. Trebuie sa faceti minim 3 antrenamente cardio pe saptamana a cate de minute. Daca sunteti incepatori, luati-o usor, intrand treptat in forma, dar daca sunteti avansati, puteti sa va antrenati cat de intens doriti.

O alegere buna este antrenamentul cu intervale, adica variind intensitatea antrenamentului. Retineti faptul ca, consumul caloric nu se limiteaza la durata antrenamentului ci continua si dupa de exemplu, daca ati ars kcal la antrenament, cel putin inca kcal veti arde in orele dupa antrenament â?

După o scădere în greutate, corpul se luptă să recâștige kilogramele pierdute

Nu neglijati antrenamentele de forta. Puteti face 2 antrenamente pe saptamana, lucrand tot corpul la fiecare antrenament, sau trenul inferior la primul antrenament si trenul superior la al doilea. Antrenamentele de forta va ajuta sa mentineti masa musculara si chiar sa v-o dezvoltati, ceea ce este foarte important, tinand cont ca in muschi se metabolizeaza grasimea.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Mancati prea mult Pare evident, insa cine nu isi estimeaza cantitatea de calorii zilnice s-ar putea sa aiba o surpriza neplacuta. Uneori avem impresia ca nu am mancat mai nimic intr-o zi, dar un simplu calcul caloric ar releva o cantitate de calorii cu mult mai mare decat ne asteptam.

10 PIEDICI IN CALEA SCADERII IN GREUTATE

Sper exemplu, un meniu Big Mac la McDonaldâ?? Te duci, il consumi pe fuga si nici nu iti amintesti ca ai trecut pe acolo in graba zilnica, dar trebuie sa realizezi ca kcal inseamna jumatate din ratia necesara unui om obisnuit sedentar sau cu activitate fizica redusa munca de birou, spre exemplu.

Daca sunteti decisi sa dati kilograme jos, trebuie sa fiti constienti de ceea ce mancati. Incepeti prin a tine un jurnal detaliat pe zile asta inainte de a incepe cura si fara sa va modificati obiceiurile alimentare â?

E timpul sa reduceti din numarul de calorii, de preferat cu kcal pe zi, astfel incat sa va asigurati un deficit optim pentru a da jos 0, kg pe saptamana. Nu va odihniti suficient Conform studiilor cercetatorilor belgieni, se pare ca exista o legatura intre numarul de ore pe care le dormiti si riscul de a dezvolta obezitate. Privarea scădere în greutate și lpr somn afecteaza secretia de cortizol, unul din hormonii care intervin in reglarea apetitului.

Progresul scăderii în greutate de 7 săptămâni

In final se ajunge la accelerarea procesului de acumulare a grasimii. Daca urmariti sa slabiti este foarte important sa va asigurati necesarul de somn.

Cum să slăbești. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă

Oboseala va face mai morocanosi, nesociabili, va deprima si va face mai iritabili. Incercati sa dormiti cel putin 8 ore pe noapte si sa va culcati seara la aceeasi ora. Sunteti prea stresati Stresul si cresterea in greutate merg mana in mana. Stresul creste constant productia de cortizol, ceea ce induce o marire a apetitului si in plus favorizeaza depunerea excesului de grasime in regiunea abdominala.

Progresul scăderii în greutate de 7 săptămâni

Sunt sigur ca stiti faptul ca exista o corelatie directa intre aceasta dispozitie a grasimii si aparitia unor boli ca diabetul, ateroscleroza, infarctul de miocard. Nu sunteti consecventi in privinta antrenamentelor si regimului alimentar Daca mersul la antrenamente este optional si cedati Progresul scăderii în greutate de 7 săptămâni usor in fata lenei sau a diverselor tentatii, atunci scaderea in greutate se va face greoi sau nu va avea loc.

Progresul scăderii în greutate de 7 săptămâni

Pentru ca antrenamentele sa â?? In momentul cand corpul se adapteaza la efort, trebuie sa schimbati tipul de antrenament.

Ce trebuie să faceți pentru a face copilul să slăbească. Pierderea în greutate pentru copii

Alegeti-va un program de antrenament realist si adaptat nevoilor voastre. Nu va propuneti obiective greu de atins sau termene hazardate. Stricati totul in weekend Din punct de vedere psihologic, ati putea sa va oferiti o mica tratatie in weekend, consumand din alimentele care va plac, dar care nu au ce cauta in cura de slabire.

După o scădere în greutate, corpul se luptă să recâștige kilogramele pierdute Pe 8 decembriecântărea 87 de kilograme, de la cât avea inițial.

Daca insa in weekend cedati tentatiei si mergeti la â?? E ca si cum ati face un pas inainte si doi inapoi. Mancati Progresul scăderii în greutate de 7 săptămâni, de pofta ca doar oameni suntem De asemnea, incercati sa fiti activi in weekend, chiar daca sunteti dupa o saptamana grea.

Mergeti si va plimbati, iesiti la un tenis sau fotbal, in loc sa leneviti cu berea in mana in fata televizorului.

Aceasta nu este obezitate, dar este mai bine să nu aștepți ca dezvoltarea lui să ia măsuri. Nu numai adulții, ci și copiii suferă de kilograme în plus. Mai mult, tot mai des. Iar acum 30 de ani nu depășea zece. Aceste tendințe sunt înfricoșătoare, deoarece obezitatea în copilărie este aproape sigur obezitatea pe viață, cu toate consecințele care urmează.

Va grabiti sa vedeti rezultate Specialistii recomanda ca scaderea in greutate sa se faca cu maxim 0, kg pe saptamana. Amintiti-va ca pentru a scadea 0,5 kg trebuie sa creati un deficit de kcal in fiecare zi din saptamana.

Este destul de usor sa faceti acest lucru daca invatati sa va masurati consumul caloric zilnic. Aceste calcule nu trebuiesc facute la sutime de gram, ci doar niste aproximari care sa fie cat mai apropiate de realitate.

Lasati organismului timp sa raspunda la modificari.