Ghid de antrenament: TRAPEZ - Weider Romania

Trapezul de slabire

Conținutul

    trapezul de slabire

    În timp ce alţii vor spune umerii. La asta se rezumă contradicţia în această situaţie.

    trapezul de slabire

    Dar ar fi o greşeală să încheiem prin a spune că nu contează. Adevărul e că acest lucru contează. Trapezii, deşi consideraţi un singur muşchi, funcţionează ca trei muşchi diferiţi cu mişcări diferite.

    trapezul de slabire

    Urmărind această logică, pare normal să îi lucrezi după umeri, de vreme ce le-ai făcut încălzirea şi sunt gata de lucru.

    Din acest motiv, rotirea umerilor trapezii superiori în ziua pentru spate nu va fi cea mai fericită trapezul de slabire deoarece nu li s-a făcut încălzirea. În concluzie, dacă vreţi să faceţi cea mai bună alegere între lucratul trapezilor împreună cu umerii sau cu spatele, alegeţi umerii, ne sfătuieşte Stoppani. Sau dacă vreţi să alegeţi o cale mai dificilă; împărţiţi an­tre­na­mentul trapezilor în două.

    trapezul de slabire

    Faceţi ri­di­cări ale umerilor împreună cu deltoizii. Iar în zilele pentru spate sau într-un antrenament separat antrenaţi-vă trapezii mediani.

    trapezul de slabire

    Cu ramat sau rotiri ale umerilor din înclinat şi trapezii inferiori cu ridi­carea braţelor lateral cu gantere din culcat sau cu ridicarea haltereiprin trapezul de slabire până deasupra capului care este asemănătoare cu o ridicare prin înainte pentru deltoizi, doar că ridicaţi bara complet deasupra capului.

    Nu avem nevoie de un sondaj, pentru a şti că este o bună soluţie. În special acelea care folosesc o priză largă şi aduse la piept.

    trapezul de slabire