Cu cat te ingrasi mai mult, cu atat slabesti mai greu

Alăptarea te ajută să slăbești

Cum slabesti in perioada alaptarii? 5 tips-uri utile pentru orice mamica – Alege sa fii sanatos!

Cum poţi slăbi în timp ce alăptezi? Acestea pot fi o sursă bună de energie în timp alăptarea te ajută să slăbești alăptezi bebeluşul. Însuşi alăptatul te poate ajuta să reduci din kilograme. Cum poţi hrăni sănătos bebeluşul la sân şi să deţii totodată controlul asupra greutăţii?

A alăpta nu înseamnă a mânca mai multe calorii Multe dintre femei după naştere devin îngrijorate de calitatea laptelui şi fac în acest sens greşeala de a mânca mult. Experţii în domeniu susţin că organismul femeii este programat genetic să sintetizeze lapte de calitate, încât hrana femeii nu modifică substanţial calitatea laptelui, iar o femeie care alăptează nu trebuie să mănânce mai mult şi nu are nevoie de mai multe calorii decât una care nu alăptează.

Nu este nevoie de a suplimenta raţia calorică zilnică, spun experţii, înafară de hidratare, care este obligatorie şi poate ajunge până la litri de lichide zilnic.

o băutură pentru a arde grăsimea

Alăptatul te ajută să slăbeşti Resursele energetice şi metabolice necesare pentru prepararea laptelui trebuie să provină inclusiv din depozitele de grăsime acumulate în timpul sarcinii, care, mai mult, sunt foarte rapid mobilizate în momentul în care femeia începe să alăpteze, spun experţii. Pe lângă beneficiile pentru bebeluş, alăptatul ajută la pierderea rapidă a kilogramelor şi a grăsimii adunate în perioada sarcinii.

pierderea mea în greutate merge lent

Poţi tăia din calorii în timp ce alăptezi, însă cum să faci acest lucru? O femeie care alăptează poate mânca uşor hipocaloric, nu e o problemă dacă are mai puţin de de calorii pe zi, spune dr. Ritchie, dacă îşi doreşte să slăbească.

Cat slabesti imediat dupa nastere?

Pentru a tăia din calorii femeia trebuie să reducă alimentele ce deţin calorii goale, dar să păstreze multe alimente variate nutritive, bogate în vitamine şi minerale necesare pentru bebeluş. Alimentele având calorii goale, sunt acele care înafară de carbohidraţi şi conţinutul caloric înalt, nu aportă în organism nutrienţi esenţiali, adică vitamine şi minerale.

slăbește motive

Pâinea albă, cerealele rafinate, bomboanele, dulciurile sunt exemple de calorii goale, care trebuie consumate ocazional în perioada alăptării sau deloc, dacă doreşti să slăbeşti. Fulgii de alăptarea te ajută să slăbești la micul dejun sunt o alegere bună, întrucât conţin multe vitamine varsta greutate pierde minerale, păstrează nivelul de insulină în sânge stabil, oferind saţietate îndelungată.

Legumele amidonoase, cum ar fi cartofii copţi, sunt potriviţi pentru a satisface pofta de carbohidraţi, aportă energie, vitamine, minerale, la fel este şi orezul brun, pâinea integrală.

Nu te forţa să dai jos kilogramele O femeie care alăptează nu trebuie să facă eforturi apăsătoare alăptarea te ajută să slăbești a slăbi, care să dăuneze ei şi  copilului, fiecare organism are particularităţile sale, spune dr. Poţi acţiona doar în limita unui teritoriu sănătos. Alăptatul înfometează, iar înfometarea şi lipsa de somn cresc tendinţa către carbohidraţi simpli şi mâncatul în exces.

Dacă organismul suferă de supraoboseală în timp ce alăptezi, nu vei putea slăbi. Adulţii lipsiţi de somn sporesc de obicei consumul de carbohidraţi pentru a compensa această lipsă, spune medicul Ritchie. Mănâncă mese mici şi dese O mamă ce alăptează nu trebuie să facă pauze mari între mese, spune dr. Ritchie, întrucât acest lucru are impact hormonal şi afectează aprovizionarea cu lapte.

Corpul înfometat sustrage energie din rezerve, scade producţia de insulină, alăptarea te ajută să slăbești nivelul hormonilor tiroidieni şi în final scade nivelul de prolactină, hormon care stimulează producerea laptelui.

Dieta in timpul alaptarii

De aceea, distribuirea calorajului zilnic în şase mese mici pe tot parcursul zilei este binevenită, mai cu seamă când vine vorba de scăderea în greutate. Fructele şi legumele în perioada alăptării nu îngraşă Acestea oferă o multitudine de vitamine şi minerale, hidratează şi energizează corpul. Sunt gustări sănătoase în perioada alăptării, ce nu aportă calorii în exces şi contribuie la controlul greutăţii.

Când să te apuci de exerciţii? Exerciţiile fizice în perioada alăptării sunt mai mult decât benefice. Acestea nu scad cantitatea produsă de alăptarea te ajută să slăbești şi nu dăunează în nici un fel, dimpotrivă oxigenează ţesuturile, reglează poftele, scad necesitatea de dulciuri şi îmbunătăţesc somnul atât la mamă, cât şi la copilaş.

Pierdere în greutate de 58 de kilograme

Antrenamentul poate fi început la săptămâni de alăptat, având grijă să te hidratezi suficient şi să mănânci alimentele sănătoase, inclusiv cu o oră înainte de exersări. Nu renunţa la slăbit în perioada alăptării Primele şase săptămâni de cele mai multe ori nu e posibil de scăzut activ în greutate, fiind o perioadă de adaptare pentru mamă şi copil.

bts jimin pierdere in greutate

Ulterior, orice femeie poate să slăbească, acest lucru nu este interzis. Atât timp cât o mamă care alăptează are o dietă sănătoasă, potrivită pentru organismul ei, dar şi pentru bebeluş, un regim zilnic activ, ea poate scădea în greutate cu un 1kg pe săptămână, spune dr.

În acelaşi timp scăderea în greutate se poate produce şi mai lent, însă atât timp cât arzi mai multe calorii decât consumi, kilogramele în exces, mai degrabă sau mai târziu, dispar.