Cuvinte cheie PNG

Biscuit pentru pierderea de grăsime

Fiecare lire îți trece prin gură - sau nu? Respirați bine, stați pe cântar și așteptați cu respirația oprită. După ce ați numărat până la 10 în cap, uitați-vă încet în jos pentru a înfrunta numerele temute. Ați reușit să pierdeți o uncie sau poate chiar un kilogram săptămâna aceasta? Ați sărit peste micul dejun toată săptămâna, pentru că ați auzit că veți slăbi mult mai mult.

Fiecare lire îți trece prin gură - sau nu? 6 Mituri despre deșeuri dezmembrate

Dar este de fapt corect acest lucru? Și toate celelalte lucruri pe care le-ați auzit despre slăbit, ar trebui să le credeți fără discriminare? Ne uităm mai atent la 6 mituri ale deșeurilor pentru biscuit pentru pierderea de grăsime vedea dacă se bazează pe adevăr sau pe un mit. Aceste 6 mituri persistente ale deșeurilor sunt adevărate sau nu?

Există multe afirmații despre pierderea în greutate. Faptul că slăbești mai repede dacă omiți micul dejun este un bun exemplu al unui astfel de mit al deșeurilor pe care mulți îl cred.

Am adunat aceste și alte 5 mituri binecunoscute ale deșeurilor pentru a vă arăta de ce nu ar trebui să credeți tot ceea ce auziți.

Dacă doriți să slăbești, este mai bine să mănânci și să bei produse ușoare sau produse slabe Înțelegem de ce atât de mulți oameni cred că produsele ușoare și produsele slabe sunt mai bune pentru sănătatea ta. Zaharurile care sunt omise din produsele ușoare și grăsimile care sunt omise din produsele cu conținut scăzut de grăsimi sunt aproape întotdeauna înlocuite cu alte substanțe dulci sau carbohidrați.

Deci, obțineți mai biscuit pentru pierderea de grăsime grăsimi sau zahăr, dar asta nu înseamnă că și cantitatea de calorii pe care o puneți în gură scade automat.

Știați că există altele arde grasimi explora se pare că îndulcitorii artificiali sunt de fapt asociați cu creșterea în greutate în loc de pierderea în greutate? Deci, dacă trebuie să alegeți între produsele ușoare, cele cu conținut scăzut de grăsimi și produsele obișnuite, este înțelept să analizați cantitatea de grăsimi, zaharuri și calorii și apoi să luați o decizie.

Nu vă bazați direct pe nume sau etichetă. Acest lucru spune mai puțin decât crezi. Și odată ce ați ales un produs care credeți că se potrivește cel mai bine în dieta dvs. Din păcate, acest lucru este și contraproductiv; prea mult nu este niciodată bun. Dacă vrei să slăbești, cel mai bine este să eviți gustările dulci Un alt dintre acele mituri de deșeuri pe care le putem trimite pe țara fabulelor, deoarece gustări dulci chiar nu sunt interzise atunci când slăbești.

Reteta bunicii pentru pierderea in greutate ajuta arde de grăsime pentru leneși

Cercetare printre 74 de femei chiar arată că, cu o dietă foarte strictă, poate funcționa bine dacă inserați perioade scurte în care puteți mânca orice doriți. Femeile care se aflau în acest grup au sosit mai repede decât femeile care nu au avut perioade în care să poată mânca ceea ce și-au dorit.

Cum funcționează asta? Concluzia este că, pentru a pierde în greutate, trebuie să obțineți mai puține calorii decât ardeți. Acest lucru se datorează faptului că caloriile care nu sunt arse rămân în corpul tău și, în final, te determină să devii mai greu. Ocazional, o gustare mică, gustoasă, dulce, nu are neapărat consecințe pentru pierderea în greutate, atât timp cât te asiguri că vei exercita din nou aceste calorii în plus.

6 mituri deșeuri debrancate: ce faceți și ce nu ar trebui să credeți?

Așa că nu rămâneți pe canapea și nu scăpați de multe gustări succesive, ci căutați-l motivație si continua sa mergi la sala! Și, ca să fiu sincer, credem că și gustările respective biscuit pentru pierderea de grăsime un gust mult mai bun dacă ar trebui să muncim din greu pentru ei.

Cel puțin atunci nu trebuie să te simți atât de vinovat! Dacă vrei să slăbești, nu mai ai voie să mănânci grăsimi Acest mit al deșeurilor poate fi, de asemenea, eliminat. Grăsimile nu sunt întotdeauna nesănătoase și, prin urmare, nu au întotdeauna un efect direct asupra greutății dumneavoastră. Grăsimile pot fi împărțite în grăsimi saturate și grăsimi nesaturate. Grasimile saturate sunt in general nesanatoase si se gasesc in principal in prajituri si dulciuri.

Pe de altă parte, grăsimile nesaturate sunt considerate grăsimi sănătoase și pot fi găsite, de exemplu, în nuci și pește. În aproape toate produsele puteți găsi grăsimi, ceea ce face foarte dificil să le eliminați complet din dieta dvs.

Din fericire, acest lucru nu este deloc necesar, atât timp cât îți controlezi în mod natural aportul de grăsimi. Dar pe ce grăsimi vă puteți concentra în timp ce pierdeți în greutate? De la cercetare se pare că luați mai puține calorii pentru restul zilei dacă includeți produse cu grăsimi nesaturate, cum ar fi, ulei de măsline și nuci în dieta dvs. La îndemână dacă vrei să slăbești, pentru că așa cum am spus, acest lucru va funcționa doar dacă consumi mai puține calorii decât arzi. Dacă doriți să slăbești, cel mai bine este să omori micul dejun Het mic dejun este cea mai importantă masă a zilei.

cum să slăbești mai mult pe adderall

Cel puțin, așa se numește adesea. Cu toate acestea, există un număr mare de oameni care biscuit pentru pierderea de grăsime să slăbească și să părăsească micul dejun. Am vorbit deja despre asta în introducere, dar este înțelept?

Reteta bunicii pentru pierderea in greutate ajuta arde de grăsime pentru leneși

Săritul micului dejun nu pare o idee foarte bună dacă vrei să slăbești. Corpul tău are nevoie de energie pentru a funcționa și aceasta este, în general, extrasă din dieta ta. Așadar, dacă nu ai micul dejun, corpul tău nu mai are energie și șansa că te simți slab și șchiopătat este incredibil harta pierderii în greutate mare.

Totul din corpul tău va urla după mâncare. Dacă ați persistat până la prânz să nu mâncați, sunt foarte mari șansele ca acum să mâncați în plus. În majoritatea cazurilor nu este vorba despre o salată foarte mare, sănătoasă, ci de un sandviș foarte mare, gras și poate de alte delicii.

Acest lucru înseamnă că obțineți o mulțime de calorii, pe care apoi trebuie să le rezolvați cu toții. Este o provocare și pentru mulți oameni o sarcină fără speranță.

Dacă, până la urmă, trebuie să luați micul dejun, este bineînțeles să alegeți un mic dejun care vă va ajuta să luptați cu kilogramele. Într-una Cercetare engleză se compară efectele de slăbire ale unui mic dejun cu un covrig și al unui mic dejun cu 2 ouă amestecate. Acest lucru arată că subiecții care au consumat ouăle amestecate la micul dejun și, de asemenea, au urmat o dietă de maximum kcal din produse cu conținut scăzut de grăsimi biscuit pentru pierderea de grăsime pierdut mai mult în greutate decât subiecții care au urmat aceeași dietă, dar în loc de biscuit pentru pierderea de grăsime, au luat un covrig la micul dejun.

pierdere în greutate w30

Așadar, poate că ar trebui să luați în considerare să vă ridicați cu jumătate de oră mai devreme, pentru a vă putea trezi în liniște și pentru a vă bucura de un mic dejun delicios. Dacă vrei să slăbești, este important să bei multă apă De asemenea, beți la fel de multă apă ca pe o dietă, deoarece credeți că acest lucru vă va ajuta să slăbiți? Vă putem liniști, nu sunteți singurul care crede acest lucru. Cercetarea Centrului de nutriție chiar arată că 2 din 3 persoane din Olanda cred că risipați să beți multă apă.

Acum vă putem spune imediat că a bea multă apă nu duce direct la biscuit pentru pierderea de grăsime în greutate.

arzător de grăsimi termice kfd

Ce conform cercetare funcționează este să bei apă înainte sau în timpul mesei, în loc de băuturi răcoritoare, îndulcite cu îndulcitori artificiali. Acest lucru pare a biscuit pentru pierderea de grăsime eficient, în special la adulți. S-a constatat că subiecții consumau subconștient mai puține calorii dacă beau apă înainte de masă.

Subiecții de test care au biscuit pentru pierderea de grăsime băuturi răcoritoare cu îndulcitori artificiali înainte de a mânca au consumat mai multe calorii. Dacă vrei să slăbești, trebuie să dai jos băuturile răcoritoare înainte de a mânca.

pierde 2 kg de grăsime pe săptămână

Apa potabilă este desigur importantă în timpul exercițiilor fizice. Deci, ia întotdeauna una putea cu destulă apă! Dacă doriți biscuit pentru pierderea de grăsime pierdeți în greutate într-un anumit loc, puteți Ți-ar plăcea, de asemenea, să ai un pic de grăsime în jurul șoldurilor?

Sau ar fi mai puțină grăsime de pe stomac nu ar fi grozav, astfel încât ambalajul tău de șase ar fi doar atât de bine? Acum vă puteți concentra foarte mult pe acest lucru în timp ce faceți exerciții și acordați atenție numai acestor domenii problematice, dar, din păcate, acest lucru nu vă va determina să vă atingeți obiectivele mai repede.

Pregătirea, astfel încât să pierzi grăsime doar în anumite locuri de pe corp nu este posibilă. Ancheta chiliană dintre 11 studenți au arătat că nici măcar un set de până la de repetări pe mașina de presare a picioarelor nu vă poate determina să pierdeți grăsime în jurul coapselor.

slăbește cu cafeaua

Cu toate acestea, studiul a arătat că această cantitate extremă biscuit pentru pierderea de grăsime repetări are un efect asupra masei totale de grăsime a subiecților.

Cu alte cuvinte, ați putea spune că este posibil să pierdeți grăsime în anumite locuri, dar că acest lucru este întotdeauna însoțit de pierderea de grăsime în restul corpului. Deci, dacă doriți să pierdeți grăsime în jurul abdomenului, veți pierde automat grăsime biscuit pentru pierderea de grăsime alte părți ale corpului.

Poate că acest lucru este frumos, pentru că atunci corpul tău rămâne într-o proporție bună chiar și în timpul pierderii în greutate.

Acumulare de grăsimi: soluția este acum aici!

Concluzie Care dintre biscuit pentru pierderea de grăsime mituri de deșeuri ai crezut? În timp ce citiți acest articol, ați avut multe momente când v-ați deschis ochii, pentru că ați crezut întotdeauna că furculița este diferită decât apare acum?

Înțelegem, deoarece aceste 6 mituri deșeuri au devenit desigur mituri dintr-un motiv. Din fericire, acum știți despre ce este vorba și nu veți mai cădea pentru asta dacă cineva susține că nu ar trebui să luați micul dejun în biscuit pentru pierderea de grăsime ce pierdeți în greutate.

Știi mai bine acum! Deși trebuie să mergeți cu adevărat la muncă pentru a slăbi, acum știți cel puțin care sunt factorii care contribuie la pierderea în greutate. Atâta timp cât vă asigurați că cantitatea de calorii pe care o ingerați este mai mică decât cantitatea de calorii pe care o ar trebui să fie bine și veți fi din nou confortabil în pielea dvs. Care este mitul deșeurilor biscuit pentru pierderea de grăsime sunteți cel mai surprins?

Spuneți-ne într-un comentariu!